AUDIMO ATGIMIMAS IR SHOWROOM'O ATIDARYMO ŠVENTĖ

penktadienis, birželio 23, 2017

Audimas - tai prekės ženklas, kuris ankščiau man asociavosi su juodom sportinėm tamprėmis, tamsiomis spalvomis, paprasto dizaino rūbais, tinkančiais arba iškylai gamtoje, arba patogiai šveisti orkaitę. Dėl to niekad nesilankydavau Audimo parduotuvėse - paskutinį kartą juodas paprastas tympas pirkau devintoje klasėje (prieš 6 metus). Jų kokybe skųstis būtų nepadoru, nes tympos po intensyvių kūno kultūros pamokų, pobuvių gamtoje, ritimosi nuo kalno ir orkaitės šveitimo vis dar atrodo labai gerai. 

Tagi, į ,,Audimo" parduotuves kojos nekėliau šešerius metus iki praeitą mėnesį vykusio ,,Kristi Andress x Audimas" kolekcijos pristatymo. Mano nuomonė pasikeitė kardinaliai - įdomių formų kirpimai, originalių skirtingų raštų medžiagos, Algio Kriščiūno marškinėlių kolekcija, Kristi Andress vasaros kolekcija, dviratininkių marškiniai - suknelės, o jau teniso suknelių patogumas ir grožis! Beje, juodų tympų irgi nebėra, yra tik labai stilingos, patogios, viską sustangrinančios ir nepersišviečiančios. Įlindus į jas išlysti nebesinorėjo, tad išdaviau savo senąsias juodąsias tympas ir pažadėjau sau bėgioti, bet deja deja pažadai ir liko pažadais. Kol kas.  

Kad Audimas tampa ne tik sporto, bet ir mados prekės ženklu įrodo ir tai jog jis daugiau dėmesio skiria bendraudamas su Lietuviškos mados pasaulio žmonėmis. Audimo mūzos (ambasadorės), stilistės Lina Bernotaitytė ir Ula Kotryna Tulevičiūtė, įvairios koloboracijos su menininkais ir dizaineriais, renginai blogeriams ir spaudos atstovams, vakar įvykęs Showroom'o atidarymas, apie kurį ir papasakosiu dabar.


Audimo showroom'o atidarymo šventė

Kas yra showroom'as?

Showroom'as yra angliškas žodis, kurį į lietuvių kalbą verčia kaip saloną ar parodų salę. Bet tai nėra tikslus vertimas. Showroom'as yra tarpinis variantas tarp mados boutique, mados namų ir ofiso arba studio. Showroom'uose yra eksponuojamos vietinių ar tarptautinių mados brandų kolekcijos, bet nuo boutique jis skiriasi tuo, kad čia dirba komunikacijos, pr ir mados marketingo atstovai. Showroom'o tikslas nėra parduoti. Jo paskirtis yra didinti mados ženklo žinomumą, kurti jam įvaizdžio stiprinimo ir pardavimų strategijas, reprezentuoti ir pristatyti jį žiniasklaidai, stilistams, mados blogeriams, trendsetteriams bei užsienio rinkoms. Į showroomą negali patekti paprastas praeivis, čia užeisite tik iš anksto susitarę. Į showroom'us dažniausiai atkeliauja stilistai, kuriems reikia peržvelgti naujas dizainerių kolekcijas, išsirinkti karščiausius ir trokštamiausius drabužius fotosesijoms, taip pat blogeriai, o svarbiausiai – mados pirkėjai, kurie dažniausiai būna parduotuvių ar prekybos tinklų savininkai, atsirenkantys ir užsakantys naujas kolekcijas savo parduotuvėms .(Informacija iš agnepaper.wordpress.com)


Atidarymo akimirkos

Audimo showroom'as yra įsikūręs senamiestyje netoli Vokiečių gatvės ir Vilniaus Rotušės. Saulėtą ketvirtadienio popietę susirinkusios tinklaraštininkės bei spaudos atstovės vaišinosi ,,Spoon to the moon" paruoštu naminiu limonadu, šviežiomis uogomis, prosecco burbuliukais ir prabangiu rankų darbo  L'attelier šokoladu. 

Audimo atstovai pasakojo apie showroom'o koncepciją, naudojamas technologijas, besiūlius drabužius ir artėjančias naujoves.



Taip pat stilistė Lina Bernotaitytė papasakojo apie mados tendencijas bei ką dėtis į kelionių lagaminą ar kaip sutalpinti atostogų drabužius į kuprinę.


Kas turi tilpti į kelioninį lagaminą

Pasak Linos, į kelionių lagaminą turi tilpti suknelė ilgomis rankovėmis, su kuria gali išeiti ir į susitikimą, apsivilkti vėsesnę dieną ar vakare. Taip pat suknelė trumpomis rankovėmis. Lina kelionei rinkosi mano pamiltą teniso suknelę ir ją derino su lininiais baltais marškiniais. Į kelionių lagaminą taip pat turi tilpti ir maudymosi kostiumėlis, kurį prireikus gali vilkėti kaip bodį, šiltas megztinis, bei neperpučiamas plonas lietpaltis, kurį gali susivyniotį į kišenę. Taip pat lagamine turi likti vietos aksesuaramas, tegul jie pakeičia ir pagyvina drabužių derinius.


Jauki, neoficiali atmosfera, neįpareigojantys pašnekesiai, naujos pažintys ir galimybės verčia dar labiau susidraugauti su ,Audimo prekės ženklu, pamilti jo rūbus ir pačia koncepciją. Taigi, nori padėkoti Audimui už jaukų ir labai smagų renginį. Showroom;u ateityje tikrai pasinaudosiu ir su nekantrumu lauksiu naujų koloboracinių kolekcijų!



Rašyti komentarą

Latest Instagrams

© kristale. Design by Fearne.